Sunday, July 27, 2008

pdrm

nak menjadi polis (inspektor polis)bknnya senang....bermula pada hjg thn 2007 hingga lah bln 8 2008, proses untuk mendapat kan surat tawaran masih di nanti2kan....2 hari yg lalu, saya buat panggilan ke bukit aman bertanyakan ttg senarai nama kemasukan untuk siri yg ke2, hati saya menjadi resah...ada kah jawapan yg dinyatakan kepada saya membuat kan saya tersenyum gembira atau sebaliknya...tetapi jawapan yg dinantikan membuatkan saya lebih berdebar kerana keputusan akan d umumkan minggu hadapan iaitu bermula pada 28 haribulan ogos 2008......adakah saya layak untuk menjadi seorg pegawai polis, setelah 3 temuduga yg saya hadapi berjaya hingga ketahap menunggu surat tawaran.....tetapi apa boleh buat, semesti nya akan juga menunggu dgn penuh debaran.......doakan kejayaan ku ini..

No comments: